tisdag 20 december 2011

Älska appar!

Eftersom jag inte anser mig som den mest hopplösa teknikgeeken in tha hood så tycker jag att det är jäkla skoj med smart phones och alla appar man kan stoppa in. Vissa får bara vara med och leka i min HTC en kort stund, medan andra...ja, de blir som mer hemmastadda ^^

Min all-time-high är förstås WordFeud, denna så otroligt smarta och roliga app! Tack du, som kodade ihop den och gav den till oss som gillar att fnula med ord!

Nu har jag hittat en app till som jag gillar mycket mycket, TouchPal, som låter dig slajda med fingret och binda ihop ord då du t tex skriver sms. Find it in Android Market! :)

Annan favvis är WhatsApp, gratis sms om man använder wi-fi, smidigt och bra det med. Olika kamera-appar är också skoj, precis som alla spelen...nog är det som gjort för att man ska glömma tid och rum när man blåstirrar ner i skärmen på mobilen ^^

Akta er för citronerna...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar