måndag 19 december 2011

...just makin' things clear...

Well...

bara för att klargöra saker lite i förhand...

Den här bloggen är MIN! Min ventil, min klagomur, mitt glädjeskutt eller min näsduk om jag är ledsen. Det innebär att jag skriver vad fan jag VILL, oavsett om det passar folk eller inte! Passar inte galoscherna, kliv ur dem och dra åt skogen då! Eventuella stickor i fötterna får dras ut på egen hand!

Vad vill jag säga med detta?
JO, det här: jag skriver precis vad jag vill, hur jag vill och när jag vill i min blogg. Min dag, mina valda ämnen, rubriker eller whatever, det är mina ord, mina tankar, mina känslor. Det innebär att du som läsare inte ska läsa in dina känslor eller dina tolkningar av mina ord. Mina känslor är inte dina. Mina ord är inte dina.

Men du får titta på dem här, läsa och känna, kanske försöka förstå. Håll bara isär om det är mitt eller ditt :)

Akta er för citronerna...

Over and out! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar